Politica de anulare și retur
O rezervare efectuată și achitată în avans pe site-ul evenimente-tm.ro, prin transfer bancar sau cu cardul (VISA, MASTERCARD), se poate anula în următoarele condiții:
a) Dacă data și ora evenimentului este mai mare de 30 de zile față de data solicitării de anulare, suma achitată în avans va fi rambursată în contul clientului în maxim 5-7 zile lucrătoare, după reținerea unei taxe administrative de 20 de euro (aceasta acoperă comisioanele bancare și costurile logistice).
b) Dacă data și ora evenimentului este mai mică de 30 de zile față de data solicitării de anulare, suma achitată în avans nu se returnează. Clientul va primi însă un credit voucher pentru 2/3 din valoarea sumei achitate, care poate fi utilizat pentru o rezervare viitoare.
Mențiuni suplimentare:
- Dacă clientul dorește să anuleze rezervarea, dar să păstreze integral suma plătită pentru o rezervare ulterioară, acest lucru este posibil prin emiterea unui credit voucher echivalent cu valoarea plății inițiale.
- Toate solicitările de anulare trebuie transmise în scris, la adresa de e-mail [email protected].
Notă: Taxele administrative sunt aplicate pentru acoperirea costurilor logistice, inclusiv procesarea plății și rezervarea locurilor. Vă mulțumim pentru înțelegere!